torek, 25. september 2012

Imam virozo...

Že nekaj časa se nisem oglasila....shame on me!

Danes, no že včeraj, me je v službi presenetil moj namizni računalnik. Odprem Chrome in piše Chrome stopped working, enako se je zgodilo pri Mozzila Frefoxu in Internet Explorer-ju. Mislim si wtf!?!? No še dobro, da nimam na svojem računalniku samo teh brskalnikov ampak tudi Opero, ki je pa začuda delala.
Ok, prevrtim si svoj film nazaj, kaj sem delala v petek, a je vse delalo, kaj sem lahko pogledala, a sem namestila v kateri brskalnik kakšno razširitev in se spomnim da sem v Chroma dala nek toolbar. V redu, vržem dol firefoxa pa chroma, ju ponovno namestim. Ne gre. Poskusim ju odpreti v safe-mode-u, ne gre. Pregledam disk z Avastom in Malwarebytes, Avast ne zazna nič ta drug pa 12 sumljivih datotek, ki jih seveda izbrišem.
Pa restartam računalnik in zaženem operacijski sistem Windows 7 v safe mode-u. Lej ga zlomka, odpre se tako Firefox, kakor tudi Chrome. Pobrišem vso to nesnago od razširitev in poskusim spet restartat, tokrat z normalnim zagonom. A-a....it doesn't work.
Nič, očitno moj antivirusni program Avast ni ok, ker se mi je že od vsega začetka zdelo, da je to nek virus. Preko Opere si snamem antivirusni program in anti malware program, tako rekoč all in one, Ad-aware antivirus. Vržem Avasta dol instaliram Ad-avare. Seveda je potreben restart. Zaženem ''full scan'' in si med tem časom z neta snamem še program Spybot, ga instaliram in zaženem. Oba 2 najdeta še neke sumljive file, ki jih odstranim. A štorije še ni bilo konec. Grem na kavo, držim čike in vžigalnik v roki. Seveda nerodna kot sem, mi vžigalnik pade direkt na stopalo od koder se odbije pod kafe avtomat. Pa to ne moreš verjamit, Toni Kukoč in Messi v isti personi. Hehehe. Časa za zezanje z računalnikom zmanjkuje, ker moram domov, kjer na hitro poberem cote iz stojala, dam naslednjo rundo prat. O priporočena pošta, Hvala g. Durs, da ste se spomnili name z davkom na zemljišče. Neprecenljivo. Prileti mlajši sin in pove, da nima nekega delovnega zvezka za matematiko. Ker ga pa poznam sem skoraj 80%, da je zvezek ostal v šoli, ali pa ga je kak sošolec pomotoma dal v svojo torbo. Ni panike, grem jutri zjutraj s tabo, mu rečem in bom učiteljico prosila, naj malo pogleda in pove tvojim sošolcem. Hitro letim na sestanek šolskega sklada in se na poti do šole stegnem kot novorojeno tele, ko pade iz krave, tik pred vhodnimi vrati šole. Ja nič draga moja, je treba vstat pa it naprej. Ko grem po stopnicah se smejim sama sebi. Ponoči me je začel boleti želodec, da nisem spala skoraj nič, ampak prečepela na wc školjki in brala knjigo Zig Ziglarja Vidimo se na vrhu. Imela sem blažen mir, noben mi ni ''gušil''. Danes pa v službi ni nič drugače Firefox in Chrome sta se odločila za štrajk...IE pa - ja kdo ga pa še sploh uporablja. Nima veze. Jaz se ne vdam! Zaženem spet spybota in Ad-aware vmes v profile manager-u od Firefoxa zbrišem privzeti profil in naredim novega. Aleluja! Aleluja! It's alive! hahaha. FF dela Chrome se je sicer še nekaj časa mulil, a ko je videl, da nima šanse proti moji vztrajnosti se je vdal!
Vem, da niste vsi doma na računalniškem področju. Ne vzemitze prosim tega pisanja, kot nek računalniški članek. V tem spletu dogodkov sem vam hotela prikazati le, da se še tako ''bav bav'' zadeva ne zdi toliko strašna, če imate pozitiven pogled na vse skupaj. Če bi me iztirilo že delovanje brskalnikov si zamislite kako bi se mi takrat odvijal dan. Tudi jaz sem se nekaj naučila: ni važno, če te nekaj zeza in ne dela, tiu moraš to sprejeti kot izziv in biti bolj pozitivno trmast in vztrajen da nadaljuješ in greš proti cilju, no matter what!


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vem, da se cenite in spoštujete, zato boste komentirali tako, kot želite, da bi jaz komentirala vam :)