četrtek, 6. september 2012

How to stay positive…this is the question!



Danes je spet eden tistih dnevov, ko se zavedam vse trdote življenja. Ok! Ampak ne bom obupala. Vem, da je življenje kot vožnja z vlakcem. Vzponi in padci. Ampak tudi padec ni nujno, da je padec. Če pa je že, pa vstaneš, si posliniš rano na kolenu in greš naprej. E, nema zime za eskime. Danes sem se naučila, da nekateri ljudje ne znajo videt osebo takšno, kakršna je. Vidijo neko svojo predstavo oz. jo popredalčkajo na podlagi prvega vtisa. Žalostno, res. A, vendar ne obsojam. Kot pravijo 100 ljudi, 100 čudi.  Še vedno smo kompleksna družba, sestavljena iz mnogih členov. Najosnovnejša sestavina je pa človek. Ljudje smo različni. suhi, debeli, majhni, veliki, pametni, neumni, črni, rumeni, beli, verni, ateisti, pritlikavi, pohabljeni, ženske, moški itd. A, bolj ko razmišljam o tem, bolj sem prepričana, da si nismo tako različni! Zakaj?
Pa poglejmo od začetka…


Kadar se človek rodi je najčistejše spiritualno bitje. Ima še čisto dušo. In vsi smo se rodili tako! Enaki. Ne glede na okolje, vero in kulturo! Kaj nas je spremenilo? Zakaj smo si različni? Pa, da ne bo kdo zdaj pikolovski, zdaj ne govorim o fizičnem izgledu, na to bom prišla pozneje.
Starši nas učijo, kaj lahko in kaj ne. Okolica v kateri odraščamo nam daje neke smernice in moralne, nepisane zakone, ki bi se jih naj držali. Šola prinese svoje. Kmalu postanemo kopija, ali bolje rečeno odsev vse tistih dejavnikov, ki so nas zaznamovali tako ali drugače skozi naše življenje. Se sploh zavedamo, kdo in kakšni smo v resnici? Kakšni bi bili, če na nas ne bi vplivalo toliko stvari? Ni prepozno, da spoznamo sami sebe. Ampak, brez muje se še čevelj ne obuje, zato je pa treba pljunit v roke in delati na sebi. Spoznati tisto globje bistvo, ki ga nosimo v sebi.

Problem je, ker smo kot posamezniki preveč slepi. Pomembne so nam stvari, ki v bistvu sploh niso toliko važne. Ja, boste rekli….tako so nas učili. Res je! Poudarek je na besedici SO nas učili.
Zdaj pa je čas za “moment of truth”…kdaj pa smo sami sebe kaj učili. Kdaj smo pa ne glede na mnenja ostalih razvili svoje unikatno, edinstveno mnenje o neki  zadevi? In, če smo ga že, ali smo ga “upali” izrazit na dostojanstven način seveda? Malo je ljudi, ki to obvladajo.
Postavite sami sebi vprašanje in odgovorite si iskreno: “Kdaj sem prebral res dobro knjigo?”. Pa ne govorim zdaj o neki SiFi knjigi, ali kriminalki. Govorim o knjigi, ki vas lahko nekaj nauči, oz. vas nauči razmišljati z lastno glavo…po presoji vsakega posameznika pač.
Če hočeš delati sam na sebi, se moraš naučiti tudi pogovarjat sam s sabo. Pa, ok….to zdaj ne bo zgledalo v stilu, da grem jaz po pločniku pa si rečem: “Hej, Lidija….kako si kaj, dajve se midve malo pomenit.” :) Verjetno bi kmalu prihiteli možje v belem. Dobila bi lep bel jopič in bi lahko objemala sama sebe “Moja, moja”.


Mišljen je miselni pogovor samega s sabo. Poslušajte se, poslujašjte svojo notranjost, naučite se prepoznavati vse tiste sprožilce, skratka postanite sam sebi najboljši prijatelj. Ta prijatelj vas ne bo razočaral, če ne boste sami tega želeli. Ta prijatelj je eden najbolj pametnih ljudi, kar jih poznate. Ta prijatelj, kar je zelo dobro, je vedno ob vas, tako v veselih, kot v težjih trenutkih. Ta prijatelj je vsak sam sebi!
Naučite se imeti radi sami sebe. Le tako boste lahko imeli radi tudi druge.
Kar pa se fizičnih značilnosti ljudi tiče….V bistvu smo vsi eno….pa ne govorim v bibličnem smislu. Vsaka stvar, vsako živo bitje je le frekvenca energije, ki oddaja določene vibracije. Iluzijo o trdosti materije nam pričarajo naše oči in ostala čutila.  :) Ne, ni se mi zmešalo. Vprašajte strica Google-a o Kvantni fiziki, pa vam bo marsikaj jasno. Za pokušino pa si poglejte tale kratki animirani filmček, ki na zelo preprost način razloži osnovo tega, kar sem  zdaj napisala.



Pa btw, ni nujno, da se strinjate z mano ;) . Čudovito bi bilo, da imate lastno mnenje o vsem tem kar sem napisala. Če je tako, vam (pa tudi sebi) čestitam. Dosegla sem svoj namen!

1 komentar:

  1. Kaj bi lahko naredila, če ne bi bil DR WALE, ki je obnovil moj zakon in prinesel mir v moj dom, za vedno vam bom hvaležen DR WALE, Moj mož je odšel k drugi ženski, zapustil me je z najinimi tremi otroki, bila sem zmedena in z zlomljenim srcem, skoraj sem izgubil enega od svojih sinov v procesu, o katerem sem se pogovarjal s prijateljico in povedala mi je o dr. WALU in kako ji je pomagal v preteklosti, zato sem se obrnil nanj za pomoč in obljubil mi je, dni, ko me bo mož poklical in se mi opravičil za odpuščanje. Resnično verjamem vanj, ker sem videla veliko dobrih novic o njem na spletu, povedal mi je, kaj naj naredim, in naredila sem vse, kar je od mene zahteval, po nekaj dni mi je zazvonil telefon in na moje največje presenečenje je bil moj mož, začel je klicati in me rotiti, naj mu odpustim za vsako stvar, skozi katero me je prisilil, tako da sem mu odpustila in zdaj spet živiva srečno. Zahvaljujem se dr. WALU, tukaj so njegovi kontakti, če doživljate kakršen koli zakonski stres, vam bom svetoval, da se obrnete nanj za rešitev, in obljubim vam, da bo vsa vaša težava rešena. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ali e-pošta: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Vem, da se cenite in spoštujete, zato boste komentirali tako, kot želite, da bi jaz komentirala vam :)