torek, 8. januar 2013

Refleksija preteklosti in pogled na prihodnost


Leto 2012 se je poslovilo in prikazala se je trinajstica. Za mnoge vraževerne je to številka, ob kateri te spreletava srh, strah. No, sama ne sodim mednje.Zame je bilo leto 2012 dobro. Začela sem delati sama s sabo in na sebi. Želim spremeniti svoje razmišljanje, ki je tako globoko ukoreninjeno v mojih možganih. Želim spremeniti pogled na svet in okolico. Tega projekta sem se lotila v 2012 in še kar traja. To leto smo decembra pričakovali tudi konec sveta, ki pa ga ni bilo. Hvala Univerzumu, ker jaz bi pa res še rada malo migala. Ta konec sveta pa so si nekateri razlagali drugače. Da ne gre za vsesplošno uničenje, ampak za spremembo miselnosti ljudi, za neko novo pozitivno obdobje.
Želim, da bi res bilo tako. Kriza se naj poslovi in nam prinese blagostanje, mir, ljubezen in varnost. Ampak to res ni nekaj samoumevnega. Nekje sem prebrala, da stres sam po sebi ni neka grozna zadeva. Grozno je namreč, kako mi, kot posamezniki reagiramo na vse skupaj. Verjamem v splošno dobro, verjamem, da se bo nekaj spremenilo. Verjamem, da bomo dosegli to vsak zase, ali pa vsi skupaj, če le malo spremenimo vsak svoj pogled na svet, na stvari, ki se nam dogajajo in jih mi jemljemo kot slabe.
-->
Vem, da se marsikomu to vse skupaj zdi kot neka zrabljena floskula, ampak ni. Če pomislimo, da so slabe stvari oz., stvari z negativnim prizvokom samo smernice in kažipoti, ki nam pomagajo najti pravo pot, ne bomo tako zaskrbljeni in pod stresom. Res je, vse, kar se zgodi, se zgodi z razlogom. Zato bom jaz (in upam, da se mi še kdo pridruži) hodila po svoji poti z odprtimi očmi in tudi z odprtim srcem. V 2013 pričakujem, da se bom postopoma razvila v še boljšo osebo. Da me ne bo iztirila že vsaka malenkost. Vem, da bo včasih prekleto težko, ampak vem pa tudi, da če imam cilj pred očmi in sem vztrajna, ga bom tudi dosegla!
Nehala se bom sekirati in si razbijati možgane z nesmiselnimi izjavami ali dejanji nekaterih, pa čeprav vem, da me bo še dostikrat kaj prizadelo. Poskušala bom pogledati na vso zadevo iz daljave in videti tisto pravo bistvo, ki mi ga tak dogodek sporoča. Ne bom se spuščala v brutalne verbalne konflikte z nekom, ki me žali ali misli drugače. To ne pomeni, da bom tiho. To v bistvu pomeni, da bom po premisleku povedala točno to, kar čutim oz., kar želim povedati na nek pošten spoštljiv način.
Če samo pomislim, kolikokrat me je prizadelo in užalostilo nekaj, kar me ne bi smelo, če bi le povedala tisti osebi, kaj me moti. Ampak ne, vzgojeni smo bili v tistem času, ko so nam doma in v šolah govorili "Molk je zlato". Zato pa smo prizadeti, užaloščeni, pod stresom in nervozni. Preprosto bojimo se povedati, ali pa ne znamo najti pravih besed. Nastopi tudi problem z različnimi karakterji ljudi. Nekateri so se sposobni tudi stepsti za svoj "prav", čeprav o zadevi o kateri teče debata res nimajo pojma. Ljudje, čas je, da poslušamo in slišimo drug drugega. Čas je, da spoznamo, da nismo vsi enaki in čas je, da dovolimo drugačnost in jo tudi sprejmemo.
-->
Vsem skupaj želim, da bo leto 2013 za vsakega točno takšno, kot si ga naredite. Želim vam obilo smisla za humor, pozitivnosti, ljubezni, miru in blagostanja. Ampak zavedajte se, da vam to vse skupaj ne bo padlo iz neba. Torej potrudite se in delajte na svojem boljšem jutri.

1 komentar:

  1. Kaj bi lahko naredila, če ne bi bil DR WALE, ki je obnovil moj zakon in prinesel mir v moj dom, za vedno vam bom hvaležen DR WALE, Moj mož je odšel k drugi ženski, zapustil me je z najinimi tremi otroki, bila sem zmedena in z zlomljenim srcem, skoraj sem izgubil enega od svojih sinov v procesu, o katerem sem se pogovarjal s prijateljico in povedala mi je o dr. WALU in kako ji je pomagal v preteklosti, zato sem se obrnil nanj za pomoč in obljubil mi je, dni, ko me bo mož poklical in se mi opravičil za odpuščanje. Resnično verjamem vanj, ker sem videla veliko dobrih novic o njem na spletu, povedal mi je, kaj naj naredim, in naredila sem vse, kar je od mene zahteval, po nekaj dni mi je zazvonil telefon in na moje največje presenečenje je bil moj mož, začel je klicati in me rotiti, naj mu odpustim za vsako stvar, skozi katero me je prisilil, tako da sem mu odpustila in zdaj spet živiva srečno. Zahvaljujem se dr. WALU, tukaj so njegovi kontakti, če doživljate kakršen koli zakonski stres, vam bom svetoval, da se obrnete nanj za rešitev, in obljubim vam, da bo vsa vaša težava rešena. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ali e-pošta: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Vem, da se cenite in spoštujete, zato boste komentirali tako, kot želite, da bi jaz komentirala vam :)