sreda, 9. januar 2013

Duo KPK

-->
 No že včeraj je završalo. Komisija za preprečevanje korupcije (KPK) je izdala poročilo o nepravilnostih glede premoženja JJ in ZJ, oba predsednika večjih parlamentarnih strank. Od vseh nebuloz, ki sem jih včeraj in danes prebrala ali slišala, me kar glava peče. Od Jankovićevega odločnega zavračanja poročila KPK, do Janševega sprenevedanja in kazanja s prstom na druge. Njegove izjave v stilu "Klemenčič je mlajši od mene in vozi boljši avto" in "Praprotnik je novinar Dnevnika, ki me 15 let blati". Temu ne morem reči niti to, da je napad najboljša obramba. To je neko natolcevanje in obupan poskus odvrnitve pozornosti.

Pozornost, vsaj moja, je v tem trenutku uperjena v oba dva, ki se smejeta v brk nam "navadnim smrtnikom". Malo sta pozabila? Pa vse sta razložila? Dragi in spoštovani zaenkrat še predsednik vlade republike Slovenije! Mene bi bilo na vašem mestu sram! Kako ste lahko tako arogantni? Niste vedeli, da se je med tem zakon spremenil? Nas so pri gospodarskem pravu učili:
ignorantia iuris nocet (nepoznavanje prava/zakonov škoduje). Se pravi, vsak sam nosi posledice za nepoznavanje zakonodaje, ali drugače povedano, izgovor, da niste vedeli za spremembo zakona ne vzdrži pred nobenim sodiščem.
Priznali ste napake v zvezi s poročilom/dokumentacijo za avto. Pa naj vam povem, jaz in vsi ostali, takšne svoje napake plačamo. In, če živimo v pravni državi, kot radi poudarite, potem smo tudi vsi enaki pred zakonom! Mar ni tako?
Da ne omenjam, da se vztrajno izmikate sodnim obravnavam. Zakaj? Vi, kot predsednik vlade naše prelepe države, bi morali biti vzgled nam! Zarest pohvale vreden vzgled ste. Pa še nekaj me zanima. Na tretji vstaji v Mariboru je vaš vrli oproda Vinko dal zapreti 28 protestnikov, ki so jim (veliki večini) napamet napisali vzrok pripora. Oni se niso mogli braniti s prostosti, oni niso mogli niti dokazat, da so nedolžni! In vi, spoštovani predsednik vlade Ivan Janez Janša, bi pa želeli to pravico! Še enkrat vas sprašujem, A si nismo enaki pred zakonom?
Zakaj so zmeraj dvojna merila?
-->
Zakaj nimate jajc in ne odstopite takoj sami? Zakaj boste, kot ste sami rekli, ponudili odstop SDS-u iz mesta  predsednika stranke? Zakaj sploh to ponujate, ko pa veste, da vas ne bodo vrgli? Ker tudi, če je tajno glasovanje, se izve kdo je tako glasoval - proti vam. Sicer pa po drugi strani mi SDS že počasi izgleda kot neka verska sekta, kjer ste vi kot bog ostali pa, kot da imajo oprane možgane vam slepo sledijo in vas častijo.
Nisem še prepričana, da ste zmožni naredit to, ampak če ste, ste zame navaden izmeček (beri gnoj). V  javnost ste plasirali govorice o dovmevni smrti vašega sinka. Novinar Karba je hotel preveriti informacije na policiji. Ti so javili vašemu privržencu V. Gorenaku, ki je seveda takoj obvestil tudi vas! Rezultat tega je, da ste zahtevali, da se novinarja odpusti (po moje neosnovano, saj je le preverjal informacije in ne dejansko pisal o tem). Sami pa ste z temi neresnicami želeli spremeniti fokusacijo naroda. Seveda, se vsem otrok smili. Otrok pač ni kriv za napake svojih staršev.Ampak dejanski problem ste vi in poročilo KPK!
Tako da spoštovani predsednik vlade RS Janez Janša, pokažite vsaj enkrat, da stojite za tem kar ste počeli in odstopite! Presenetite me enkrat za spremembo tudi pozitivno!

P.S.: Pa, da ne bo kdo narobe sklepal...Tudi vas spoštovani župan Ljubljane in predsednik PS naprošam, da me presenetite pozitivno in odstopite.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vem, da se cenite in spoštujete, zato boste komentirali tako, kot želite, da bi jaz komentirala vam :)