četrtek, 2. januar 2014

Naj bo sanjsko 2014!



Pa smo dočakali, leto 2014! Želje, sanje smo položili v različna voščila.

Predvsem je zanimivo, da mi je več kot 80% ljudi poleg zdravja, želelo še dobro službo. Želja je na mestu, saj sem brezposelna. Vendar pa po drugi strani ne bi smelo biti to tako nekje daleč, ta želja se zdi res včasih kot sanje. Kakor da bi si človek želel zadeti sedmico na lotu, ali jackpot. Služba bi morala biti nekaj samoumevnega za vse tiste, ki želimo delati, za vse tiste, ki želimo izboljšati ne samo svoje življenje, ampak neposredno doprinesti tudi v državno blagajno.

Leto 2014 bo prelomno. Tako čutim. Pa ne le zame, ampak za vso našo lepo deželico. Kakšna bo ta prelomnica, negativna ali pozitivna, je pa odvisno od vsakega posameznika. Zame bo to super leto. Pravzaprav najboljše do sedaj.



Imela bom službo, kjer bom delala na delovnem mestu s vso svojo vnemo in trudom. Uspešna bom in moje delo bo prav ovrednoteno. V tem letu se mi bo razjasnilo marsikaj. Mnogi obrazi bodo odšli iz mojega življenja. Pa ne zato, ker bi jih odgnala. Odgnalo jih bo lastno prepričanje v njihov superiorni ''jaz''. Saj veste, kadar tak človek vsaj za eno sekundo vidi svet v realnem stanju, to zna peklensko boleti.

V letu 2014 bomo izgubili dobre ljudi, ki so zaznamovali ne le naše družine, ampak tudi svet. Za marsikoga se bo življenje povsem obrnilo na glavo. Lahko rečem, da za veliko večino ljudi, ki danes sedijo v parlamentu. Slovenci se bodo zbudili iz dvajsetletnega spanja (če obstajajo 100 letne vode in še marsikaj, pa imamo mi pač 20 letno spanje) in namesto gostilniškega jamranja o tem, kako je vse narobe, spremenili pogled in se začeli boriti ZA boljšo prihodnost sebe in svojega potomstva.

Da. Leto 2014 bo čarobno. Kakor, da ni bilo v preteklosti sploh nikoli hudo, se bodo spremenile stvari na bolje. Miselnost bo drugačna, bolj svetla in cilji bodo jasno zastavljeni, pot pa ravna brez lukenj.



Torej dragi moji!
Hvala, da ste me brali v letu 2013. Hvala Vam za vaše komentarje, tako pisne kot ustne. Prav vsakega sem bila vesela.

Želim si, da bi vsak zase delal najbolj na sebi. Se razvijal v boljšo osebo. Se počutil dobro. Če bomo to dosegli, bo tudi leto 2014 dobro ali pa celo najboljše do zdaj. Imejte radi sebe in svoje bližnje.

Jaz pa se bom potrudila, da vas tudi v letu 2014 razveselim s kakšnim mojim sporočilo preko bloga.

Carpe diem!

3 komentarji:

  1. Srečno novo leto tudi tebi. Želim ti sanjsko službo in čim več smisla za moj humor! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala lepa Uroš! Izpod tvojih prstov v realnost ;) Seveda pa tudi tebi želim vse dobro, še posebej ta mesec ;)

      Izbriši
  2. Kaj bi lahko naredila, če ne bi bil DR WALE, ki je obnovil moj zakon in prinesel mir v moj dom, za vedno vam bom hvaležen DR WALE, Moj mož je odšel k drugi ženski, zapustil me je z najinimi tremi otroki, bila sem zmedena in z zlomljenim srcem, skoraj sem izgubil enega od svojih sinov v procesu, o katerem sem se pogovarjal s prijateljico in povedala mi je o dr. WALU in kako ji je pomagal v preteklosti, zato sem se obrnil nanj za pomoč in obljubil mi je, dni, ko me bo mož poklical in se mi opravičil za odpuščanje. Resnično verjamem vanj, ker sem videla veliko dobrih novic o njem na spletu, povedal mi je, kaj naj naredim, in naredila sem vse, kar je od mene zahteval, po nekaj dni mi je zazvonil telefon in na moje največje presenečenje je bil moj mož, začel je klicati in me rotiti, naj mu odpustim za vsako stvar, skozi katero me je prisilil, tako da sem mu odpustila in zdaj spet živiva srečno. Zahvaljujem se dr. WALU, tukaj so njegovi kontakti, če doživljate kakršen koli zakonski stres, vam bom svetoval, da se obrnete nanj za rešitev, in obljubim vam, da bo vsa vaša težava rešena. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ali e-pošta: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Vem, da se cenite in spoštujete, zato boste komentirali tako, kot želite, da bi jaz komentirala vam :)