sobota, 17. avgust 2013

I am creator of my own reallity!




1. ASK

Imam čudovito hišo v Prekmurju. Je nizka hiška sezidana v panonskem stilu, ozka, dolga in predvsem pritrična. Fasada je nežno rumene barve. Ima dva vhoda glavnega in stranskega. Kadar stopim v hišo se pred mano prikaže dolg hodnik lepo razsvetljen in prebarvan v tople barve. Sezujem se in čevlje odložim v garderobno sobo, kjer so police za čevlje tik nad tlemi. Zgoraj pa so obešalniki kamor obesim plašče. Vstopim v dnevno sobo, kjer mi v oči pade veli LCD televizor na steni. V kotu je mala pisalna miza, kjer imam vse potrebno za vodenje svojega biznisa in domačega proračuna. Velika sedežna garnitura ponuja udobno namestitev za celotno mojo družino. Za sedežno se razprostira velika miza, kjer se rojevajo nove ideje in pojejo prave pojedine v krogu mojih najdražjih. Na levi strani je kuhinja. Lična urejena.
V moji hiši so še 3 sobe. Za vsakega sina po ena in najin raj, kjer se v soju nežnih luči s partnerjem zaprem v intimno ozračje. V hiši ne manjka tudi stranišče in moderna kopalnica s talnim gretjem. Ko mi mojstri delajo v hiši, sedim in pijem kavo ali deci našega dobrega vina in jih opazujem. V naši kleti je vsako leto 800-1000 L dobrega vina.


Imam ljubečega partnerja, ki mi vsak dan znova pove, kako sva lahko hvaležna da sva se našla. Je optimističen, ljubezniv in pozitiven. Je moja skala. Dva čudovita sinova, mamino veselje in ponos! Smo zdravi, se razumemo in spoštujemo.

Vozim "custom made" Fiat 500 je oranžno rumene barve ima vso možno opremo in sončno streho. Ob straneh mojega konjička je napoisano: life is good!

V poslovnem svetu sem zelo uspešna. Opravljam delo, ki me veseli. Moji sodelavci me cenijo in spoštujejo. Vsako jutro pred službo se zahvalim za njo. Rada delam. Delo me navdihuje in krepi mojega duha. Zaslužim nadpovprečno plačo 10.000,00 netto mesečno. Sem sama svoj šef :)

Nepričakovano sem dobila 300.000 €. Z družino grem na nepozabno potovanje. Ogledamo si Benetke, Pariz in London. Kopamo se na najlepši plaži in smo gostje hotela s petimi zvezdicami. Življenje je dobro!


3. BELIEVE

Verjamem in vem, da živim to življenje. To je moja realnost, ki si jo ustvarjam sama!



2. RECEIVE

Vse je poravnano, moj um, univerzum in moje misli.



Follow your bliss and the universe will open doors for you where there were only walls.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vem, da se cenite in spoštujete, zato boste komentirali tako, kot želite, da bi jaz komentirala vam :)