ponedeljek, 1. december 2014

To smo mi...zveri!


Kakšni smo? Mislim kot človek človeku. Polni obsojanja, kritiziranja in kazanja s prstom. Polni privoščljivosti in svetohlinstva.

Človek je človeku res najhujši sovražnik. Lahko bi nam bilo lepo, živeli bi v sožitju. Tiste stvari, ki se ne smejo zgoditi, pa bi se vseeno zgodile, bi se tudi rešile tako ali drugače. Postavili bi meje, ne le za odrasle, ampak tudi za naše potomce. Za oboje bi veljale sankcije, če se meje prestopi.
(Priporočam ogled filma Disconnect...Film govori, kako skozi 3 prepletajoče se zgodbe ljudje reagirajo na negativne strani modernih tehnologij in njihovih posledicah)
Kdo je poklican, da bo sodil? Nobeden! Ne jaz, ne ti, še najmanj pa mediji. Mediji, katerim se gre le za gledanost in velike naklade. Tisti mediji, katerih odgovorni uredniki iščejo senzacije in ne novice, ki so v javnem interesu.

Ne tudi jaz nisem sodnik, ne želim s prstom kazati na nobenega. V tej zgodbi je več žrtev. In vsak, ki je zadnja dva tedna govoril o tem, naj se globoko zamisli.

Res, potrebno je nekoga javno pribit na križ, ga diskreditirati in popljuvati. Za ceno česa....Za ceno človeškega življenja??


Zamislimo se sami nad sabo. Zamislimo se, kakšne zveri smo postali. Ali res želimo bitri izprijeni, dvolični izmečki, ki se naslajajo nad tujo bolečino. Zbudite se ljudje!

Le kaj nas je tako zaslepilo? Noben nima več svojega mnenja, svojih načel, svoje pameti. Se res moramo vsi spustiti na tako nizki nivo, da nam mediji, forumi, ''social networks'', politika ali kdorkoli že kroji v bistvu nas same?

Poglejmo se v ogledalo. Vam je všeč to, kar vidite?

2 komentarja:

  1. Zadela si žeblkićek na glaviček.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj bi lahko naredila, če ne bi bil DR WALE, ki je obnovil moj zakon in prinesel mir v moj dom, za vedno vam bom hvaležen DR WALE, Moj mož je odšel k drugi ženski, zapustil me je z najinimi tremi otroki, bila sem zmedena in z zlomljenim srcem, skoraj sem izgubil enega od svojih sinov v procesu, o katerem sem se pogovarjal s prijateljico in povedala mi je o dr. WALU in kako ji je pomagal v preteklosti, zato sem se obrnil nanj za pomoč in obljubil mi je, dni, ko me bo mož poklical in se mi opravičil za odpuščanje. Resnično verjamem vanj, ker sem videla veliko dobrih novic o njem na spletu, povedal mi je, kaj naj naredim, in naredila sem vse, kar je od mene zahteval, po nekaj dni mi je zazvonil telefon in na moje največje presenečenje je bil moj mož, začel je klicati in me rotiti, naj mu odpustim za vsako stvar, skozi katero me je prisilil, tako da sem mu odpustila in zdaj spet živiva srečno. Zahvaljujem se dr. WALU, tukaj so njegovi kontakti, če doživljate kakršen koli zakonski stres, vam bom svetoval, da se obrnete nanj za rešitev, in obljubim vam, da bo vsa vaša težava rešena. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ali e-pošta: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Vem, da se cenite in spoštujete, zato boste komentirali tako, kot želite, da bi jaz komentirala vam :)